خاصيت !
ماه خدايي كه يه سال منتظرش بوديم بيشتر از نصفش گذشت
احساس تغيير و تحول تو اين مدت كرديم يا نه ؟
اگه نكرديم كه يه فكر جدي براي بي خاصيت بودنمون بكنيم !!!!
+ نوشته شده در شنبه ششم شهریور ۱۳۸۹ ساعت 5:28 توسط ياس
|
این وب هر روز حداقل یه بار به روز میشه...مشتری دائمی مطالب این وب بمونید !